eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taksitli deniyorum hocam ancak o şekilde mantıklı olacak benim için
Anladım hocam, muhtemelen PayTR kaynaklı. Coşkun Bey de birkaç gün önce bu konuda bir açıklama yapmıştı.
bkz: https://www.r10.net/1090293085-post7.html