30 yıl prim ödersin sistem bir değişir 30 yıl daha ödersin. Sonra yine değişir 30 yıl daha... Ömrün kalırsa para nerde diye sorarsın. Yedik derler. Türkiye'nin yarın ne olacağı belirsiz.