Selamlar.
SGK İşlemesi için isteğe bağlı ödeme yapmak istiyorum ancak bazı mali müşavirler isteğe bağlı önermiyor.
Benim 2-3 senelik sgk geçmişim var, girişim vs var, bundan sonraki süreci isteğe bağlı yapmak istiyorum ancak emeklilik döneminde sgk son günleri isteğe bağlı yerine x bir yerde çalışma olarak istiyormuş, bunun gerçeklik payı varmı ? Bir yazıdada ne kadar doğru bilmiyorum emekli olabilmek için isteğe bağlı ödenen kadar, normal ödenmesi gerekiyormuş ne alaka bilemedim.
Aramızdaki mali müşavirler yanıtlarsa sevinirim.
Teşekkürler.