Ravendlou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Botla değil manuel yapınca sıkıntı olmuyor diye biliyorum
Manuel yapıyorum hocam o yüzden herhangi bir açıktan faydalanmiyorum session id ile mudahele edilirse kapatılma riski var