geçmiş olsun. malesef bu durumda ne seçti iseler bizde onu yaşıyoruz. sizin zararınızı devir ederinizi vs kimse karşılamıyor. Öylece yıkıp geçiyorlar. Cuzi miktarlarda taşınma vs parası veriyorlar... boş yani...
bu gidişle devir edemeyecegiz gibi zaten, olan yine bana olacak :/