geçmiş olsun. malesef bu durumda ne seçti iseler bizde onu yaşıyoruz. sizin zararınızı devir ederinizi vs kimse karşılamıyor. Öylece yıkıp geçiyorlar. Cuzi miktarlarda taşınma vs parası veriyorlar... boş yani...