Sizi o kadar iyi anlıyorum ki aynı durum bütün sektörleri kapsamış durumda. Google kendi ayağına sıkıyor ne yapmaya çalıştığını çözemiyorum. Rakipler rahatlıkla reklam çıkabiliyorken bizler uzaktan izliyoruz. TBM kaç yaparsak yapalım çalışmıyor ve sürekli kısıyor. Bakalım yıl başını bekliyorum belki esnekliğe gider diye ama o da bir umut sadece bunu da yapacağını sanmıyorum.