tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfır aldım, 4-5 ayda pil seviyem 92 ye düştü, kamera ideal ama iyi de değil bence almayın hocam
100e kadar mi sarj ediyordunuz?
tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarji vs kullanıma göre değişir youtube battery test yazıp karşılaştırmalara bakabilirsiniz . Hâla alınır mı bence eskidi üstüne şu kadar para koyun şunu alın gibi bir klişe demek istemiyorum ama şuan alınabilir en iyi iphone modeli fiyat performans olarak iphone 17 dir . Android tavsiye etmeyin demişsiniz ama honor magic 8 pro gelecek ocaktan sonra iphone 14 pro max kullanıyorum o telefona geçme ihtimalim yüksek iphone artık bir cazibesi yok .
iphone 13un 60hzi ile androidin 60 hz bile ayni degilmis hocam. Inceleme firsati buldum, android 120hz=iphone 60 hz gibi bisi