Sıfır aldım, 4-5 ayda pil seviyem 92 ye düştü, kamera ideal ama iyi de değil bence almayın hocam
100e kadar mi sarj ediyordunuz?
Şarji vs kullanıma göre değişir youtube battery test yazıp karşılaştırmalara bakabilirsiniz . Hâla alınır mı bence eskidi üstüne şu kadar para koyun şunu alın gibi bir klişe demek istemiyorum ama şuan alınabilir en iyi iphone modeli fiyat performans olarak iphone 17 dir . Android tavsiye etmeyin demişsiniz ama honor magic 8 pro gelecek ocaktan sonra iphone 14 pro max kullanıyorum o telefona geçme ihtimalim yüksek iphone artık bir cazibesi yok .
iphone 13un 60hzi ile androidin 60 hz bile ayni degilmis hocam. Inceleme firsati buldum, android 120hz=iphone 60 hz gibi bisi