engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Elimde iPad 2 vardı. ios 9'da kalmıştı.
Kablo ile internet gerekmeden ikinci ekran yapabilmiştim windows bilgisayarımda. Bağlantı inanılmaz kolay.
İsmi splashtop wired xdisplay
Deneyeceğim hocam teşekkür ederim.