Tebrik ediyorum hocam sizi.
Ben yerel haber sitesi adı satın aldım,
tema satın aldım,
Ajanslarla iletişime geçip haber izni aldım,
Haber çekme botu aldım,
Sitemde günlük 5 ziyaretçi yok, binlerce içerik olmasına rağmen adsense onayı alamadım.

Nedense Peşin satan veresiye satan görseli geldi aklıma.

Forumda sizin ki gibi içerikler gördükçe bahtsızlığıma üzülüyorum ama bir şeyler başarabilen kişiler adına mutlu oluyorum.