Batu0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Sivas'ta emlak ofisim var komisyon usulü çalıştığım işlerde oluyor kendimde al sat yapıyorum uygun fiyatlı düşer ise arabada alıp satıyorum bana ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim
hayırlı işler, piyasayı yükseltmemenizi tavsiye ederim.