@Saviorhost; a bir teşekkürüm var.

Bugün müşterim bana sormadan, ismi oldukça bilinen bir hosting firmasından hosting satın almış. Forumda da bir dönem ciddi reklamları dönüyordu. Firma ismi vermeye gerek yok.

Ancak kullandıkları, kendi geliştirdiklerini söyledikleri panel adeta 2008’de kalmış gibi. Neredeyse her şey sorunlu; butonlar çalışmıyor, işlemler sağlıklı ilerlemiyor. SSL sertifikası eklemek bile başlı başına eziyet. Destek taleplerine dönüşler çok geç geliyor ve yüklenen sertifikalar bile çoğu zaman algılanmıyor. Kısacası insanı gerçekten çileden çıkarıyor.

Bugün fark ettim ki @Saviorhost; ’tan aldığım 3₺’lik hosting, bu kadar adı duyulmuş firmanın hizmetinden bile daha kaliteli.
Bu yüzden teşekkür ederim.