MUSTAFAGCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereden giriş yapıyorsunuz?

Mobilden deniyorum. Arkaplan görsel olan ana banneri kırparak yapmaya çalıştım.
İlk denememde 3240x1080 ana görseli 3'e böldüm. 1080x1080 olarak 3lü paylaştım olmadı.
2. denememde 3240x1350 ana görseli 3'e böldüm, 1080x1350 olarak 3lü paylaştım bu da olmadı, ızgarada bu da kırpıldı
Grid yapmaya çalıştığım görsel;
https://i.hizliresim.com/i1pleim.png