https://hizliresim.com/lyrbjow

Elektrikli ocağın içi bu şekilde fişteyken en üstteki LED ışığı sürekli yanıyor ama altta ısı veren kısım çalışmıyor ısıtmıyor.Normalde ısıtıyordu ama birden ısıtmaz oldu.

Soldaki 3 lü klemensi söktüm telin gittiği kabloların ucu yanık değil.Klemensten kaynaklı olabilir mi? Diğer kablolarda yanık görünmüyor.

Elimde multimetre,sağlam tornavida vs olmadığından tespit edemedim.Tecrübeli arkadaşlar anlamıştır mevzuyu...