Hocam çok acil bir durum varsa ve acilden giriş yaptıysanız kimseyi yemekte molada vs göremezsiniz zaten.
Ama poliklinik ise zaten hayati aciliyetiniz yoktur ve kimse size saat 12-13.30 arasına zaten randevu vermez.
Bu özelde de böyle devlet Hastanesi'nde de böyle.
Çok dar düşünüyorsunuz hasta kayıt da nöbetçi bıraksalar ne olacak muayene doktoruna da mı nöbetçi bırakacaklar? Hadi onu da bırakacaklar kan almaya, röntgene hangisine nöbetçi bırakabilirler?
Örneğin doktor sabah girmiş öğlen ameliyattan çıkmış ona şey mi diyeceksiniz öğlen nöbetçisiniz 1 saat daha durun 😂
Hocam MR randevusu, Ultrason Randevusu, Kurul Randevusu vb. randevuları hastaneden alabiliyorsunuz. O randevularda zaten 1 saat sonrasına değil günler sonrasına veriliyor. Kurul randevum 13 Şubata verildi ve ben bu randevuyu almak için bile bir buçuk saat bekledim, sizce bu normal mi?