Öncelikle şifa diliyorum. Bronşlar dolmuş gibi hocam, bizim oğlanda olmuştu nebulizatör cihazı ile hava veriyorduk ayrı ilaç vardı 15er dk ara ile o iki ilacı izatonik su ile seyreltip veriyorduk sabah öğle akşam. Atlattık sonrasında hava temizleyici aldım xiaomi şükür 3 yıl oldu tekrarlamadı