Hocam bizim çocuk da o yaşa kadar öyleydi. Koşunca hemen daralır öksürük başlardı. Kesin astım falan dediler. Neyse bir gün normal hastalandı ve hoca antibiyotik ve öksürük şırubu vermişti. O antibiyotikten ve şıruptan sonra ciğer iltihabı mı attı ne olduysa o gün bugündür yok şükür.