Satmayın hocam sizin verileri kullanıyorlar. İllegal bir uygulama yüklenirse başınız ağrır bunun garantisi yok. Alınabilecek bir risk değil şahsen. Sözleşme kısmı da bir şeyi değiştirmez. Yaptığınız iş hukuksuzsa yaptığınız sözleşme de sizi bağlamaz. Şöyle düşünün siz banka hesabınızı kiraya verseniz, biri mağdur olunca biz sözleşme yapmıştık mı diyeceksiniz

Aynı şekilde sizin kimliğinizle açılmış hesabı başkası niye istesin.