Bendende 5 bin istediler kim ne koparırsa heralde sanırım pazarlık yapılıyo defterimi alıcam diyip tehdit etmek gerekli böylelerini 😀
Zorla güzellik olmaz

beyanı vb bilmiyorsan ay sonu sana bırakır vb. iki tarafda zora düşer biri ücretini alamaz biri karmaşanın içinde kalır.. en güzeli konuşmak anlaşmak gibi geliyor suanki durumda