Çok halıcı var artık
Bi ara niche sektördü bu kadar yoktu ama şuan da dolu
Açılmaz mı açılır ama o makineler falan çok pahalı diye biliyorum yani yine kenarda 1 1.5 milyon yoksa açılmaz bence