Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, üyelik alım sırasında kart numaranızı giriş yaptığınızda karşınıza taksit seçenekleri çıkmaktadır.
Geçen bir konuya denk geldim kartsızda taksit oluyormuş doğru mu ?