Hocam ingilterede şirket açmak 11 euro iken forumda 1000 euro isteyen oluyor, amerikada şirket 120 dolara açılırken 4000 dolar isteyen var. dubai içinde 10.000 dolar istiyorlar, kendin baksan dubai şirketi belki 150 dolara çözebilirsin. 3 kuruş para kazanalım derken şirket kurmacılara 3333 kuruş ödenmesi saçma geliyor. Hani wordpress temanın themeforest de 35 dolar olup da forumda 12.000 dolara satılmaya çalışılması gibi birşey o sektör. Dikkatli olmak lazım. Amaç sadece stripe kullanmaksa 2 tane amerika şirketi kurdurup stripe ın kapanma riskini 2 ye bölerek yoluna bakarsın.