Kendin toplayabiliyorsan en uygun öyle oluyor genelde hocam
Yani bi şekilde toplarım ama aynı paraya ikinci el daha yüksek sistem alınıyor aklımı o çeliyor
Yani yerine göre 2. ellerde iş görüyor. Ama çeşitli krakerleriniz var sa 0 daha makul daha zahmetli.
Kraterim yok ama ya bozuk çıkarsa diye düşünüyorum
İkinci el tanıdık birinden almadıktan sonra akılda hep bir soru işareti bırakıyor. Bence sıfır almaya çalışın derim.
Tanıdıkta yok maalesef rastgele birinden alıcam sıfırda istiyor bi yanım bilemiyorum