Daimonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendin toplayabiliyorsan en uygun öyle oluyor genelde hocam
Yani bi şekilde toplarım ama aynı paraya ikinci el daha yüksek sistem alınıyor aklımı o çeliyor
Vulcanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani yerine göre 2. ellerde iş görüyor. Ama çeşitli krakerleriniz var sa 0 daha makul daha zahmetli.
Kraterim yok ama ya bozuk çıkarsa diye düşünüyorum
Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkinci el tanıdık birinden almadıktan sonra akılda hep bir soru işareti bırakıyor. Bence sıfır almaya çalışın derim.
Tanıdıkta yok maalesef rastgele birinden alıcam sıfırda istiyor bi yanım bilemiyorum