evet yapabilrsiniz ama bu Türkiyedeki gibi değil.

Örneğin 1000 dolarlık bir alışverişi 3 e bölebilirsiniz. ancak 3 ay müşterinizin kartından 333 dolar çeker. Müşteri sanal kart verdiyse ve kartı kapattıysa çekim yapmaz.