bende var ben kullanıyorum ama bir sürü versiyonu var pilli olanı var şarjlı olanı var 1 saate 2 saat kullanım vereni var bir sürü kombinasyonu var eğer sakalların sık ve gürse tavsiye etmem ek not yedek başlıklar çok pahalı
birde pro olan versiyonu var 14 ayarla kirli sakal vs bırakabiliyorsun pro model
ıslak kuru çok güzel şey duşta bile suyun altına bile kullanırsın
https://www.youtube.com/watch?v=ya4WMHsSWGQ