Boşanmalar bu yüzden yüksek, evde ilgi vermezsen ilgi göremezsen boşanırsın. Yazılım yapabilirsin, ama Eşinde senin hayat arkadaşın ona da vakit ayıracaksın onunda ihtiyaçları var, senin olduğu gibi. Sonra Vah vah lara dönersin. O yüzden bence kadın sonuna kadar haklı, plan varsa o işi planlayıp çıkacaksın.