İlgi özel ve özen göstermektir? aldatmaların çoğu ilgisizlikten kaynaklanır eşin kadın yazılımcı olduğunu düşün ve seni böyle bekletiyor? sen ben biz erkekler daha fazla tepki verirdik gerçekci olalım yakar yıkardık.. kadın bekletiliyor bekletilmek iyi birşey mi?.. gerçekci olmak lazım ve konu sahibinin yaşamamış ve başkasının evliliği üzerine kurgu dahi olsa bu şekilde ağır eleştirisi ve öfke kontrolü olmadan elim ayağım titriyor gibi cümleler kurmasıda bence çok ağır bir düşünce kendisine iyi bir evlilik süreci diliyorum bu kafayla
Hocam şu kafadan bi çıkın isterseniz. Neden sürekli bı erkek ilgi göstermek zorunda kadın göstersin neden birilerinin egosunu tatmin etmek zorunda hissediyorsunuz kendinizi. Bu kadına eyvallah edecek kadar ezik olmamak gerekir. Duruş her şeydir bence geçici bı hayat.