Geçenlerde bindim birisinin arabasına, Fiat Egea kiraladığını söyledi günlüğü 1600₺ den ve günlük 4000₺ kazandığını belirtmişti, nekadar doğru tabi bilemem. Hergün okadar kazanılır mı? Her zaman müşteri çıkar mı? ve Martı kiralık arabaya müsaade ediyor mu? meçhul...