Hocam kız kardeşime yaptırdık 5-6 ay kadar önce 100k fiyat verdiler.
Fiyatlar çok hızlı artıyor maalesef.
Kendim de diş tedavisi için aynı dişçiye gittim 4 ay önce. Toplamda 50k fiyat vermişlerdi, işten ayrıldım tazminat aldım borç harç vs. ödedim derken anca fırsat bulabildim, bir de ne göreyim fiyat 100k. Güç bela 80'e kadar düşürebildim. Bir de diş bu, kıytırık yerlere fiyattan kırıp 60-70k verip sonradan pişman olacağınıza güvenilir bir yere sağlam para verin gerekirse, bir kere yapsınlar bir daha uğraşmayın.
Valla bende çok şaşırdım insta reklamlarda hep 50K dan çıkıyordu 1.5 ay önce şimdi 70'den aşağı göremiyorum.
O yüzden sordum dogru diyorsunuz güvenilir yer nasıl bulunur diye bakıyorum google yorumları çok güzel ama gidince tırt çıkıyor bot yorum attırıyor alçaklar sadece diş değil her sektör öyle sürücü kursu için gitmiştim yorumlar şahane direksiyon dersi almaya bi başladım hocalar allaha emanet 65 yaşında bi lavuk ögretio demeye bin şahit....
Doğal o zaman diyorsunuz 120bine 100bin yapsalardı çok daha iyiydi benide çok zorlayacak malesef ülkede en ufak bir şey bile lüks allah yardımcımız olsun...