Yasoski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, dişimdeki ayrıklık çenemin önde olması ve ters kapanışım ile ilgili ortodonti tedavi göreceğim doktor tel daha iyi olur şeffaf plakdan çok etki alamayız dedi.
Fiyatı da 140 dedi başta sonra 120'e indiler yüksek mi normal mi? İnstagram reklam görüyorum 60-70'den başlıyor diş telleri diyor 1.5 ay önceye kadar 50'den başlayanlarda vardı.
Gittiğim yer sadece dişçi değil A Sınıfı Cerrahi Tıp Merkezi içinde diş bölümüde var o yüzden mi bu kadar çok fiyat çıktı bilemiyorum kuzen orada yaptırmış çok memnun kaldı bi fiyat almak için gittim bende.
Keza diğer yerlere bakıyorum ama güvenilecek tek bir kurum kalmamış yorumlara bakıyorum herhangi bir işletme için vs 1 yorum kaynıyor bot yorum attırıyorlar kendilerine...
İyi bir ortodontist nasıl bulunur nasıl anlaşılır iyi olduğu google yorumlarıyla olmayacağı kesin bu konudada yardımınızı istiyorum teşekkürler.
Hocam kız kardeşime yaptırdık 5-6 ay kadar önce 100k fiyat verdiler.
Fiyatlar çok hızlı artıyor maalesef.
Kendim de diş tedavisi için aynı dişçiye gittim 4 ay önce. Toplamda 50k fiyat vermişlerdi, işten ayrıldım tazminat aldım borç harç vs. ödedim derken anca fırsat bulabildim, bir de ne göreyim fiyat 100k. Güç bela 80'e kadar düşürebildim. Bir de diş bu, kıytırık yerlere fiyattan kırıp 60-70k verip sonradan pişman olacağınıza güvenilir bir yere sağlam para verin gerekirse, bir kere yapsınlar bir daha uğraşmayın.