Merhabalar, dişimdeki ayrıklık çenemin önde olması ve ters kapanışım ile ilgili ortodonti tedavi göreceğim doktor tel daha iyi olur şeffaf plakdan çok etki alamayız dedi.
Fiyatı da 140 dedi başta sonra 120'e indiler yüksek mi normal mi? İnstagram reklam görüyorum 60-70'den başlıyor diş telleri diyor 1.5 ay önceye kadar 50'den başlayanlarda vardı.
Gittiğim yer sadece dişçi değil A Sınıfı Cerrahi Tıp Merkezi içinde diş bölümüde var o yüzden mi bu kadar çok fiyat çıktı bilemiyorum kuzen orada yaptırmış çok memnun kaldı bi fiyat almak için gittim bende.
Keza diğer yerlere bakıyorum ama güvenilecek tek bir kurum kalmamış yorumlara bakıyorum herhangi bir işletme için vs 1 yorum kaynıyor bot yorum attırıyorlar kendilerine...
İyi bir ortodontist nasıl bulunur nasıl anlaşılır iyi olduğu google yorumlarıyla olmayacağı kesin bu konudada yardımınızı istiyorum teşekkürler.