Arkadaşlar yeni hitbotu yapıyorum ama analystic vs her yerde görünüyor google dan geldiği ve arama kelimeden geldiği görünüyor,
sitenin içindede 10 ile 60 sn arasında geziyor linklere tıklıyor içlink
lakin 1 bot 10 mb harcıyor
yani 100 gb ile 10bin işlem yapılır
ortalama proxy fiyatları 100 gb 100 dolar civarında 4300 tl desek sizce makul bir fiyatmı yoksa fazlamı ?
ama dediğim gibi kesinlikle bire bir gerçek kullanıcı davranışı ve gerçek tarayıcı.