Halkın hak ettiği gibi yapıyorlar.
Kimse kusura bakmasın. Halk böyle seviyor böyle yönetilmek istiyor , adamlarda böyle hareket ediyor.
1-2 haftaya kalmaz Marketleri denetliyoruz , halkı ezdirmeyeceğiz diyerekten peşlerine düşerler onlarda önceden önlemini alıyordur.
İlk 1-2 aydan sonra zaten millet alışıyor.