Merhaba, siteye yeni katıldım ve içerikleri inceliyorum.
Müşteri ilişkileri alanında çalışıyorum bunun yanında Marka iletişimi okuyorum
Deneyimlerimi doğru başlıklar altında paylaşmak, katkıda bulunurken kendime debir şeyler katmak istiyorum.
Bu doğrultuda ilerlemem için uygun alanlar konusunda yönlendirme alabilir miyim? + Bu siteyi bu şekilde kullanmam bir sorun teşkil eder mi?