aslında biz kurtaracağız ama ben de dahil kimse elini taşın altına sokmak istemiyor. Ne bileyim ya gerçekten eskiler eskiden güzelmiş. Artık kırıntılarını yaşıyoruz. Duygularında, İnsanlığında.....
Elinizi taşın altına soksanız da bir önemi yok. Filler tepişir, çimenler ezilir. Yeni Dünya düzeni.
Zaten çoğumuzun elini taşın altına koymaktan anlayışı kahvede batak atarken durum değerlendirmesi yapmak, havaya konuşmak.
Katma değer üretmek, insanlara istihdam sağlamak vs. Kaçımızın böyle fikirleri var? Kaçımız milli serveti artırmaya yönelik hareket ediyor? Kaçımız gofret çöpünü 300 metre elinde taşıyor? Amannn diyip atıyor kenara.
Benim de sizin gibi davrandığım, sağduyulu olduğum konular var ama devede kulak kalıyor bizlerinki. Ateşe su taşıyan karınca misali. Yalnızca safımız belli.