Herkes kendi çıkarına bakıyor hocam artık. Toplumsal duygu hissetmek mazide kaldı. Hele ki kapitalden konuşuyorsak...
Bize sorsanız biz de "Biz mi kurtaracağız?" deriz.
aslında biz kurtaracağız ama ben de dahil kimse elini taşın altına sokmak istemiyor. Ne bileyim ya gerçekten eskiler eskiden güzelmiş. Artık kırıntılarını yaşıyoruz. Duygularında, İnsanlığında.....