Geldi yine aa o da mı zam yaptı, ulan o zaten daha geçen gün zam yaptı, asgari bile %27 ev sahibi %50 istiyor vsvs. Şu dönemde komple internetten uzak kalmak istiyor insan midem bulanıyor