Çok iyi konu.
Olmak istediğimiz kişi olmanın yolu aynı zamanda acı kavramını nasıl anlamlandırdığımızla ilgilidir.
Kendimizi şanssız görüp durumu kabul mü edeceğiz yoksa hayatımızda değişmesi gereken şeyler mi var diyeceğiz?
Acılarımızı ve kötü deneyimlerimizi ilerleyişimizde yakıt olarak kullanmalıyız. Onlar olmasaydı aslında kim olmak istediğimizi ve doğru yolu bilemezdik.