Kardeşim saygı duyuyorum ama gerçekten hadis ve ayetler çok çok farklı yorumlanıyor. Öyle bir mantık olur mu en uydurma dinde bile böyle bir şeyin olması zaten o dinin baştan kaybetmesidir. Bir insan sahte peygamber olsa bile bu durumu böyle izah etmesi akla mantığa aykırıdır her şeyden önce. Sonucta bu toplumda alkol içen, yasaklı madde kullanan, LGBTli olan ama aynı zamanda müslüman olan insanlarda var. O zaman herkes kendince isyana başvurmalı. Buradaki itaat zulmün ölçüsüne göredir ve rıza anlamı taşımaz.
Eşcinsel biri dinden çıkmıştır, hüccet ikame edilir tövbe etmezse şer'ri hüküm verilir.
Din sizin oyuncağınız değil.