Propaganda adı: İslam düşmanlığı (din düşmanlığı demiyorum çünkü çoğu hristiyan ve yahudilere bayılırlar.)

Düşmanlık yok, dinci diye tabir edilen zihniyet kafası çok uzağa gitmeye gerek yok 2 Temmuz da insan yakanlarda aynı bu kafalardı, sütçüydü ayyaştı bunları geçin..