Selamun aleyküm dostlar
biliyorsunuzdur 2026 da genç girişimci kalkıyor benimde kesin olmamakla birlikte 2026 da bir iş yapma fikrim var her riske karşı sizce bu sene şahıs şirketi açıp genç girişimciden faydalanmak mantıklı mı ? Şirket öylece dursa sadede 600₺ aylık masrafı oluyor ne dersiniz sizce açmalı mıyım