Başkasının parasıyla bahis oynamakla, başkasınınkiyle gerdeğe girmek arasında fark yok.. Neyse geçmiş olsun dicem de, parayı ihtiyacım vardı harcamak zorunda kaldım en kısa zamanda ödemeye çalışacağım ile "bahise yatırdım hırs yaptım kaybettim" arasında çok fark var.. Yani insan bana güvenerek mi girdin bahise diye sorsa hakkıdır..