E-ticaretten satış yapan bir abim var kendisi rica etti uygulama yaptım aylardır da yapıyorum canım sıkıldıkça da geliştiriyorum ama hiç başka insanların düşüncesini almadım hep ben ve o abi gördük ve bunca zamandır yaptığım emek nasıl olmuş merak ettim ve sizlere sormak istedim. Nasıl görünüyor? Eksik var mı? Temalar kötü mü?

Aşağıya sadece belli başlı özellikleri yazıyorum bunlar uygulamam da olan 25 tane ana özelliklerden sadece ama sadece bir kaç tanesi.

* Pazaryeri Entegrasyonu: Trendyol API üzerinden sipariş ve iade süreçlerini senkronize ederek tek panelden yönetim
sağlar.
* Akıllı Stok Takibi: Kritik stok seviyesi uyarıları ve tükenen ürünlerin anlık takibi ile satış kaybını önler.
* Finansal Analiz: Gelir-gider dengesi, kâr marjı ve platform bazlı ciro dökümlerini içeren görselleştirilmiş
raporlar sunar.
* Gelişmiş İade Yönetimi: İade edilen ürünlerin satışa uygunluk durumuna göre stokları otomatik güncelleyen akıllı
algoritma.
* Veri Güvenliği ve Portabilite: Tek tıkla veritabanı yedekleme, yedekten geri yükleme ve tüm listeleri Excel
formatında dışa aktarma imkanı.
* Operasyonel Araçlar: Uygulama içerisinde yerleşik olarak bulunan desi, komisyon ve iskonto hesaplayıcıları ile
hızlı maliyet analizi.
* Otomatik Güncelleme: GitHub entegrasyonu sayesinde yeni sürümleri otomatik olarak denetler ve sisteminizi güncel
tutar.