İyi akşamlar arkadaşlar.Çalıştığım işletme için firmalara tanıtım maili atmak istiyorum.Hem tek seferde tüm firmalara mail atmayı ve aynı zamanda spama da düşmemesini sağlamam gerekiyor.
Bununla alakalı tavsiyelerinizi almak isterim.Şimdiden yorum yapan fikirlerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim.
Selamlar;
tek seferde herkese mail atayım mantığıyla yapılınca zaten direkt spama düşüyor. bu işin olayı kontrollü ve parça parça göndermek.
gmail vs ile hiç girilmemeli, mutlaka domain maili olacak.
dikkat edilmesi gerekenler kısaca:
- domain mail kullanımı
- spf dkim dmarc kayıtları düzgün olacak
- tek seferde toplu gönderim yok, zamana yayılacak
- mail içeriği sade olacak, aşırı link/görsel olmayacak
- aynı maili birebir herkese atmak riskli
doğru kurgu yapılırsa spam yemeden tanıtım maili atılabiliyor.
isterseniz bu sistemi baştan sona kurabilirim ya da mevcut yapıyı düzenleyebilirim.
detaylı konuşmak istersen wpden yazabilirsiniz:
📱
Whatsapp