Ben 1 gece öncesinden yatarken dileklerim hakkında dua edip dilekte bulunup akıbetini göster dedim. Sonra bi rüya gördüm. Araştırdığıma göre kötü bir rüya değilmiş. O gün bugündür, göğüs bölgemde bir sıcaklık hissi ve iç daralması yaşıyorum. 2 gündür geçmiyor. Aileme karşıda istemsizce soğuk hissetmeye başladım. Anlayamadım.