R10 üstü pek satış olur mu emin değilim görülen ürünler de yüzde 20 lik dilim yüzde 80 olanı yarın daha net şekilde fotoğraflayacağım 1 de talep olursa yılbaşı çekilişi düşünüyoruz. { Fotoğraflar eylül ekim döneminden kalma }

Atalar Çanta olarak yarın güzel bir indirim ve daha fazla ürünle konu açacağım. Yüzdelik olarak güzel bir indirim yapacağız. Yılbaşı ve Sevgililer günü oldukça hazırlandık.

Çanta
Bavul
Evrak çantası
Kadın kol çantası
gibi çoklu ürün olarak yarın daha farklı resimler koyacağım.
Alış ve rağbet durumu talep var mı görmek için konuyu açtım. Belirgin olarak zaten Denizli’de mağazamız mevcut. İstek veya soru sormak için profilimden mesaj atabilir veya whatsapp üstü mesaj yazabilirsiniz.