İyi akşamlar arkadaşlar.Çalıştığım işletme için firmalara tanıtım maili atmak istiyorum.Hem tek seferde tüm firmalara mail atmayı ve aynı zamanda spama da düşmemesini sağlamam gerekiyor.
Bununla alakalı tavsiyelerinizi almak isterim.Şimdiden yorum yapan fikirlerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim.