Teşekkür ederim yanıtlarınız için, kullandığım paket bu kurumsal kategorisindeki en üst paket aylık 300₺ sitede destek açtım sunucu bazlı bir yavaşlık yok aldığınız değerler veriliyor falan dediler hostingden pek anlamıyorum normal mi bu pakete göre?
prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciddi manada yavaş
DijitalCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, sitede yavaşlık mevcut hocam
unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteniz yavaş ve ötesi
nexawa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aşırı yavaş
yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siteniz çook yavaş
ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil, 1.5 saniyede açıldı.
SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetin yavaş sanırım bende hızlı açıldı.
RafetDuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteniz yavaş. 9 sn ttfb gözüküyor, hosting/sunucu kaynaklı yavaşlık.

MrBerkHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel Olarak Çoğu yerde yavaş.