Desteğe yaz bi Abe o zaman kod alabiliyorsan girmen gerekir ban yediyse forumda yardımcı olacak çok insan var
Hocam eskiden kullanıyordum zaten. Fakat ne olduysa bir anda kapandı. Şirketim için kullanıyordum. Kaçak vs. onay sitelerinden falan aldığım bir numara değil.
Şirket belgeleri ile aldım zadarma üzerinden. Keşke çözebilsem.