Ozturkm2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce git muayene ol aile hekimine 175 boy 110 kg olduğunu söyle zaten ertesi yıla bırakır seni hemen o kağıtla askerlik şubesine git muayene evraklarını ver ve beni sağlık kuruluna sevk edin de seni sağlık kuruluna sevk edecekler kurul muayenesine çıkacaksın oradanda aynı şekilde 1 sene kontrol alacaksın 1 sene boyunca 110 kg kalırsan yeniden şubeye gideceksin ben 1 sene önce bu raporu aldım 1 senem doldu beni tekrar sevk edin diyeceksin ve yine 1 sene önce ki kontrollere gireceksin bu sefer sana askerliğe elverişli değildir raporu verecekler sende o raporu alıp askerlik şubesine vereceksin böylelikle 6 ayını ve 300 bin liranı korumuş olacaksın. Detaylı bilgi için mevzuat gov dan sağlık yeteneği yönetmeliği iç hastalıkları bölümü madde 33 ü okumanı tavsiye ederim
sağolasın hocam